برای یک دهه گذشته ، تبلیغات دیجیتالی منحنی رشد نمایی بوده است.

مارک های بزرگ مبلغ عظیمی از بودجه تبلیغاتی خود (که قبلاً برای روش های متداول تر مانند نمایش ، تلویزیون یا چاپ) رزرو شده بود را به مواردی مانند تبلیغات فیس بوک و Google AdWords منتقل کردند.

و روشن است که چرا: سیستم عامل های دیجیتال اکنون جایی هستند که مردم وقت خود را سپری می کنند.

با این حال ، در سال 2017 ، مشخص شد این گونه تبلیغات در حال رسیدن به اوج نمودار های می باشند ، طبق گزارش CNBC ، مارک ها 16.4 میلیارد دلار در ی در تبلیغات آنلاین از دست می دهند - به این معنی که تبلیغات دیجیتالی که خریداری می کنید به مشتریانی که فکر می کنید ارائه نمی شوند.

یکی از دلایلی که وردپرس خیلی محبوب شد همین تاثیر تبلیغات گوگل بوده است ، زیرا بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها چه بزرگ چه کوچک درباره تاثیر تبلیغات گوگل می شنیدند و به همین خاطر آن ها هم نمی خواستند در این رقابت از رقبای خود عقب بمانند و سریع به سراغ طراحی سایت مجموعه خودشان می رفتند و در این میان گروهی که می خواستند صرفه جویی کنند و یا سریع تر در بازار قدم بگذارند به سراغ

طراحی سایت وردپرس می رفتن تا بتوانند خیلی سریع و با هزینه اندک

طراحی سایت فروشگاهی و یا شرکتی مجموعه خودشان را انجام دهند تا بتوانند وارد بازار فروش از طریق ادروز گوگل شوند.
 

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان در سال 2016 به دلیل ترافیک نامعتبر ، حدود 12.5 میلیارد دلار در سال 2016 از دست دادند - کلیک های رانده شده توسط ربات ها به جای انسان این ها یعنی برخی از افراد در این صنعت کلیک های ساختگی برای تبلیغ دهندگان ایجاد می کنند تا آن ها را راضی نگه دارند ( هر چند کمی عجیب است ) .

اینها موضوعات عظیمی برای برندهایی است که انتظار دارند بازده سرمایه گذاری در بازاریابی خود را ببینند. و به تازگی ، CFO از P&G ، جان مولر ، برای کاهش هزینه های تبلیغات دیجیتال ، فقط به نتیجه نهایی رسیده است. وی گفت: "ما شاهد کاهش نرخ رشد نبوده ایم . آنچه که به من می گوید این است که هزینه های کاهش یافته تا حد زیادی ناکارآمد بوده است."
 

دیوید تیلور ( یک مدیر عامل ) ، با استناد به وال استریت ژورنال ، توضیح داد که بیش از 100 میلیون دلار برای تبلیغات دیجیتال هزینه شده تا حد زیادی بی اثر است.

برای اینکه یکی از بزرگترین مارک های جهان بگوید تلاش های تبلیغاتی دیجیتالی آنها به همان اندازه مؤثر نبوده است که در ابتدا به آن امیدوار بودند مطمئناً یک جمله تکان دهنده است.

 

با توجه به مطالعات بیشتر و بیشتر ، موضوعات اساسی در زمینه تبلیغات دیجیتالی ، ویژه برنامه نویسی ، ما اکنون شاهد هستیم که مارک ها بخش بیشتری از هزینه های خود را به مواردی مانند رویدادهای تجربی ، کمپین های رسانه های زنده اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار تبدیل می کنند.

 

1. مسدود کننده های آگهی در جهان زیاد می شوند :

 

در سال 2016 ، استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی نزدیک به 30٪ افزایش یافته است. این چیزی کوچیک نیست که به آرامی از کنار آن گذشت.

برای مقابله با این ظهور گسترده ، مارک هایی مانند Jaguar ، Absolut و MasterCard از جمله دیگران شروع به سرمایه گذاری بیشتر در رویدادهای واقعی در تعامل با مصرف کنندگان در زمان واقعی می کنند. به گفته AdWeek ، رئیس WME | آژانس تجربی IMG (اکنون Endeavour) IMG Live ، برایان آیکنهاور گفت که " ملاقات حضوری روشی منحصر به فرد سریع و مؤثر برای ایجاد آگاهی از برند از طریق ارتباطات یک به یک با مصرف کنندگان است. این پنج حس را درگیر می کند و احساساتی را به وجود می آورد که خاطرات ماندگار را ایجاد می کنند و نشان داده شده است تا وفاداری به برند را تحریک کنند. "

یک مصرف کننده از موارد بسیار خوبی خواهد بود تا با شخصی که از طریق اینترنت با اون آشنا شده بود از نزدیک ملاقات کند و در یک رویداد شرکت کند. و در این گونه ملاقات حضوری افراد بیش تر به چشم یک دوست به شما نگاه می کنند تا یک تبلیغ کننده.

 

2. پخش مستقیم یک روند غیرقابل توقف است.

 

فیلم زنده به مراتب محبوب تر از آنچه فکر می کنید است.

در واقع ، تقریبا نیمی از کاربران اینترنت ایالات متحده حداقل یک بار در هفته فیلم زنده تماشا می کنند. از این گذشته ، فیلم های Facebook Live  سه برابر بیشتر از فیلم های معمولی مشاهده می شوند ، که ثابت می کند Live یک کاتالیزور برای تعامل است.

اما یکی از خصوصیاتی که باعث ایجاد یک جریان زنده عالی می شود ، دخالت تأثیر گذاران است. مردم می خواهند افرادی را که می شناسند تماشا کنند ، آنها به طور مرتب از آنها پیروی می کنند و می دانند هر آنچه را که در جستجوی آنها هستند فراهم می کند: سرگرمی ، آموزش ، اخبار و غیره.

فقط زمان لازم است تا بیشتر و بیشتر مارک ها متوجه ارزش تجارب لایو نسبت به تبلیغات دیجیتال معمولی شوند.

 

3. بازاریابی اینفلوئنسر خیلی موثر است.

 

می توانید به جای این که یک مبلغ رو به تبلیغات متنی اختصاص دهید آن را به یک اینفلوئنسر  دهید تا برایتان تبلیغ کند ، فراموش نکنید که این افراد می توانند فروش خوبی را برای شما به ارمغان آورند.

آنچه بازاریابی تأثیرگذار را برای برندها بسیار جذاب می کند ، ارتباطی است که یک اینفلوئنسر  با مخاطبین خود دارد و می تواند تبلیغ شما را خیلی عالی و فرصت نشان دهد ،  یک تبلیغ همیشه یک تبلیغ خواهد بود. اما یک تأثیرگذار نه ، زیرا آنها یک انسان هستند ، ذاتاً سطح قابلیت اطمینان و ارتباطی را به همراه دارند که هیچ بودجه تبلیغاتی برنامه ای قادر به خرید آن نیست.

 

4. از گوگل ادورز غافل نشوید

 

با این که در این مقاله بیان کردیم که گوگل ادروز تنها روش تاثیر گذار نیست و می توانید از سایر روش ها هم استفاده کنید ، اما دقت کنید میزان درآمد گوگل از تبلیغات نیز مبلغ بالای حساب می شود به همین خاطر است که می توان با اطمینان گفت این تبلیغات بسیار ارزشمند هستند ( حتما تاثیر خوبی دارند که بسیاری از شرکت ها از آن به صورت مداوم استفاده می کنند ) زیرا باعث می شوند کسب و کار شما مخاطبین هدف خود را پیدا کنند اگر نیاز دارید شرکتی برای شما این گونه تبلیغات را انجام دهد می توانید به سراغ شرکت ارائه دهند

خدمات طراحی سایت مجموعه خودتان بروید و از آن ها بخواهید که برایتان تبلیغات ادورز را انجام دهند زیرا با استفاده از این گونه تبلیغات بازگشت سرمایه چند برابری شما تضمینی است اما حتما باید در این کار دقت کنید چرا که همان طور که در اول مقاله بیان کردیم بسیاری از شرکت ها در این زمینه از شما هزینه جداگانه و بسیار زیاد دریاقت می کنند.

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها